Our Marriage

Daisypath - Personal pictureDaisypath

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 10, 2010

terkini

salam people.

Yup,aku sedar dah lama tak menghadap update blog usang ni.bukannya tak de cerita.byk sangat kejadian yg berlaku dalam beberapa bulan ni..aku sgt "down" 2-3 bulan ni.setengah dari kamu yg membaca ni memang tau apa yg aku lalui.dan terima kasih kerana sentiasa sudi mendengar keluh resah aku dan sentiasa memberikan nasihat dan sokongan.U guys are the best....!!!

Sekarang ni,hidup agak tenteram sejak 11 ari yang lalu. memang ada perubahan positif dan harap2 bukannya sementara.. pada makhluk-yg-tak-sedar-diri tu, jangan sampai aku jadi manusia yg kejam dan pendendam... aku diam bukan bermakna aku lemah.

ok.cukup sudah cerita drama melayu.

let hope for a better tomorrow..
aku tak nak janji tapi nanti aku update citer2 yg lebih happy.

p/s:asyik bz ber'fb' dgn my gojes cousins.. dan aku bz bermain poker..hahaha..hampir tahap addict!

2 comments:

  1. thank u apash.. masih sudi nak singgah blog aku yg jarang2 update ni.hehehe

    ReplyDelete